Nieuwe website

Hallo gemeente,

Zoals u kunt zien is de website van PKN Ternaard vernieuwd! In dit bericht vertellen we u wat er veranderd is aan de website.

1. Het uiterlijk van de website is volledig aangepast en opgefrist. Zo is de pagina ‘Nieuws’ samengevoegd met ‘Home’, en is de pagina ‘Jeugd’ verwijderd.

2. De kalender heeft een grote aanpassing gekregen. Bij elke dienst wordt nu informatie gegeven over wie de predikant en organist van deze dienst is, ook kunt u zien voor welke groepen er kindernevendienst is, wat het kinderlied is, wie de oppasdienst doet en of er een extra collecte is. Ook vertellen we u of er na of voor de dienst koffiedrinken is in de kerk of het dorpshuis. We laten u ook zien of de dienst zich in de Grutte Tsjerke, Lytse Tsjerke of andere locatie bevindt, zelfs met een Google Maps kaart. Extra evenementen vanuit de kerk komen voortaan ook in de kalender te staan.

3. Onder ‘Informatie’ kunt u nu ook informatie vinden over de kinderoppas en kindernevendienst vinden. De profielschets is ook weer toegevoegd aan de website.

4. De pagina van het Me!dielingsblêd is aangepast. U kunt naast de bestandsnaam en upload datum nu ook de grootte van het bestand zien. Alle Me!dielingsblêden ouder dan 2 april 2017 zijn verwijderd uit de weergave.

5. Door op Meekijken/luisteren te klikken, boven in het menu, wordt u direct doorgestuurd naar de pagina waar u de diensten mee kunt kijken/luisteren of terug kunt kijken/luisteren.

Heeft u een fout gevonden of problemen met de nieuwe website, dan vragen wij u om contact op te nemen met webbeheer@pkn-ternaard.nl. Heeft u nog tips of complimenten, dan kunt u deze ook sturen naar webbeheer@pkn-ternaard.nl.

Let op! Tot Startzondag, zondag 17 september, kan het meerdere malen voorkomen dat de website tijdelijk in onderhoud is. Alvast bedankt voor uw begrip.