Afscheid oudste kinderen kinderkerk

Tijdens de morgendienst op 16 juli hebben we afscheid genomen van de oudste kinderen van de kinderkerk: Anneke Minnema, Marco Veenstra en Sjoukje van der Wal. Het thema van de deze dienst was ‘Vertrouw op God!’. Onder de muzikale begeleiding van Jan Kuipers en Yme Dijkstra en het kinderkoor De Blide Sjongers uit Dokkum was het echt feest in de kerk. In deze dienst stond het verhaal van Noach centaal. We mochten Noach zien als voorbeeld die zijn vertrouwen op God stelde en daarmee de dieren en zijn huisgenoten redde. De kinderen hadden allemaal hun lievelingsknuffel meegenomen die vervolgens in een bootje werden gezet. Gelukkig kwam het ondanks dat de kinderen er weinig vertrouwen in hadden toch nog goed. Net als met Noach! Na afloop van de dienst was er nog een gezellig koffiedrinken onder het genot van zelfgemaakte lekkernijen in de tuin van ds. Bert en Lidy van der Togt.

U kunt hier alle foto’s bekijken.