Aangepaste diensten tot tenminste 1 juli

Beste gemeenteleden,

Ondanks dat het vanaf 1 juni weer mogelijk is om samen te komen in groepen van 30 personen, heeft het moderamen besloten om tot tenminste 1 juli nog op digitale wijze door te gaan. Dit, omdat er ook binnen onze gemeente verschillend wordt gedacht over het heropstarten van de kerkdiensten en omdat het nog erg lastig wordt om te bepalen wie er welke zondag naar kerk toe kan. Wij hopen dat er vanaf 1 juli wat meer ruimte komt en zullen hier als kerkenraad op 8 juni over vergaderen.

Dit betekend dat er tot 1 juli nog géén kerkdiensten in de kerk zijn. We blijven de kerkdiensten vooraf opnemen en plaatsen deze vervolgens online.  In de Kalender kunt u de invulling van de kerkdiensten tot 1 juli bekijken.

Daarnaast hebben wij als videoteam vernomen dat het op zondagochtend lang niet altijd mogelijk is om de kerkdienst te bekijken via Kerkomroep.nl of de Kerkomroep App. Dit komt omdat de servers van Kerkomroep.nl de drukte niet goed aankunnen. Daarom hebben wij hierop een tijdelijke oplossing bedacht: Op de dag van de desbetreffende kerkdienst kunt u tussen 7.30 uur en 12.30 uur de kerkdienst ook bekijken via onze website. Er wordt automatisch een bericht geplaatst met hierin een YouTube film van de kerkdienst. Na 12.30 uur blijft het mogelijk om de kerkdienst via Kerkomroep.nl of de Kerkomroep App te bekijken.

Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben over de kerkdiensten tot 1 juli.