Een cadeau voor iedereen

Ternaard – De kerstdagen in Ternaard begonnen op kerstavond 24 december. Een muzikale dienst met blokfluit, piano orgel en koor en solo zang. En met een cadeautje voor iedereen.  Een dienst anders dan anders maar zeker niet minder mooi en perfect te volgen via Kerkomroep.nl

De dienst werd muzikaal gestart met ‘Stille Nacht, Heilige Nacht’ Een mooie opbouw van Blaasmuziek door Onno en Baukje Bouma, Petra Hiemstra op blokfluit Johan Boeijenga op piano en orgel en zang van het koor en solozang van Yvonne Veenstra een waar crescendo en lust voor het oor en oog in de prachtig versierde en verlichte Grutte Tsjerke. Aan de hand van de binnengebrachte cadeautjes; een hart, de avondmaalsbeker en een duif overdacht dominee Hilde Graafland de geboorte van Jezus. De geboorte is als een cadeau, niet voor een persoon zo als bij een verjaardag, Nee Hij was geboren voor iedereen!

Tijdens de dienst was er muziek van Yvonne Veenstra met ‘Be Born in me’ en ‘Messiah’.

De dienst was verder muzikaal begeleid door koorzang, blokfluit, orgel en piano. Een dienst anders dan anders, geen mensen aanwezig, geen samenzang maar wel een warm gevoel en zeker niet minder mooi en perfect te volgen via Kerkomroep.nl dit kan ook na afloop terug worden bekeken.