Kinderen bijeen tijdens dienst Biddag

Ternaard – Woensdagavond 11 maart werd in de Lytse Tsjerke van Ternaard de eerste biddag dienst voor kinderen georganiseerd. Compleet in pyjama en met knuffels kwamen de kinderen bijeen.

Een team van vrijwilligers verzorgt wekelijks kindernevendienst en levert daarnaast ook met regelmaat een bijdrage aan de diensten in de kerk van de PKN gemeente. In het verlengde daarvan werd gisteren een biddag dienst speciaal voor kinderen georganiseerd. De kinderen mochten in pyjama en met hun knuffel naar de kerk komen. Daar werd gezongen, gelezen en gebeden. De getoonde filmpjes en vlog over bidden vielen ook goed in de smaak. De opbrengst van de collecte is bestemd voor stichting het vergeten kind. In Ternaard kan men terug kijken op een geslaagde eerste editie van kinderbiddag!

(Druk op de foto om al de gemaakte foto’s te bekijken)