Toch en beetje een intrede voor Ds. Hilde Graafland

Ternaard – Zondag heeft PKN Ternaard voor het eerst een dienst gevierd zonder aanwezigen dit vanwege de opgelegde maatregelen vanwege het Coronavirus. Samen met een ouderling van de PKN Holwerd is Ds. Hilde Graafland voorgegaan in de dienst. Met een lezing uit Johannes 15: 9-17 en een overdenking over vriendschap en vrienden.
Met deze meditatieve dienst is de intrede van Ds. Hilde Graafland toch een beetje een feit voor de Holwerd en Ternaard. Later in het jaar wordt de intrede officieel bekrachtigd.
De komende tijd worden de diensten ook opgenomen voor publiek en zijn te bekijken op de normale kerktijden via Kerkomroep.nl

De uit te zenden diensten tot en met Pasen zijn:

• Zondag 5 april Palmpasen 09.30 uur
  • Donderdag 9 april Witte Donderdag Avondmaal viering 19.30 uur
  • Vrijdag 10 april Goede Vrijdag 19.30 uur,
  • Zaterdag 11 april Stille zaterdag 22.00 uur,
  • Zondag 12 april Pasen, Het feest van de Opstanding. 09.30 uur.

Voor de duidelijkheid de diensten worden eerder opgenomen zonder aanwezigen, en zijn op de aangegeven tijden terug te zien via Kerkomroep.nl